Descoperă cele mai bune 8 alimente pentru slăbit!

suplete-naturala_9cc9e495eb

Nu o sa gasesti formula dietei perfecte, insa specialistii in nutritie recomanda cateva alimente-cheie pe care ar trebui sa le consumi zilnic, daca vrei sa slabesti.

Pentru a slabi sanatos, ai nevoie de alimente care contin:

antioxidanti – previn degradarea celulelor
vitamina C – benefica pentru intarirea sistemului imunitar in general, de la vindecarea rapida a ranilor pana la atenuarea stresului
fibre – pentru un metabolism rapid
antociani – blocheaza razele UV.

De asemenea, e important sa renunti la meniurile fast-food si la bauturile carbogazoase. In schimb, fa-ti un obicei din a comanda apa plata (cu lamaie) – nu din snobism, ci din motive de sanatate.

Iata alimentele-minune care, incluse in dieta ta zilnica, iti vor fortifia organismul si iti vor garanta o stare generala de bine, potrivit revistei Cosmopolitan, ediția online.

Kiwi

Plin de antioxidanti, acest fruct iti asigura necesarul zilnic de vitamina C. In plus, contine fibre si vitaminele A si E, esentiale pentru o piele impecabila.

Somon

Nutritionistii recomanda consumul de peste (somon, in special) de cel putin doua ori pe saptamana. Acizii grasi Omega 3 sunt practic esentiali pentru sanatate, deoarece imbunatatesc memoria si intarzie imbatranirea prin regenerarea celulelor.

Ciocolata neagra

Ciocolata este un rasfat pentru sanatate: reduce tensiunea si imbunatateste circulatia sangelui. Totusi, aceste efecte benefice se aplica doar in cazul ciocolatei negre, cu un continut ridicat de cacao – peste 70%. Trebuie sa ai in vedere si faptul ca ciocolata contine calorii, asadar limiteaza-te la doze care sa nu depaseasca 100 kcal pe zi.

Usturoi

Se numara printre cele mai apreciate alimente, gratie continutului ridicat de alicina (aminoacid), seleniu, zinc, potasiu si fosfor. De asemenea, este recunoscut ca fiind un foarte bun anti-inflamator si anti-viral, avand in plus efecte considerabile in lupta impotriva celulelor canceroase.

Fasole

Considerata banala si accesibila la preturi foarte mici, fasolea se dovedeste a fi o sursa importanta de fibre solubile si insolubile, ambele necesare pentru buna functionare a organismului. In plus, contine proteine, potasiu si magneziu.

Broccoli

Prepara-l cu usturoi si simte efectele benefice pe pielea ta, dupa o cura de cateva luni. Broccoli contine vitaminele A, C si K si este recomandat pentru intarirea sistemului imunitar si a sistemului cardiovascular.

Cartofi dulci

Atata vreme cat nu sunt cufundati in unt sau acompaniati de sote-uri delicioase, dar pline de grasimi, cartofii iti asigura aportul de vitaminele A, C, calciu si potasiu.

Quinoa

Originara din America de Sud si folosita in prepararea mancarurilor de peste 4000 de ani, cereala quinoa are calitati incontestabile pentru sanatate. Este bogata in proteine, fibre, zinc, vitamina E si seleniu, elemente care scad riscul aparitiei diabetului si al bolilor de inima.

Leave a Reply